Vi negre “Full flap”

10,50  IVA Inclòs

Ampolles

En estoc

Referència: 8423553000914 Categories: , Etiqueta:

Descripció

CELLER
Bodegas Vilano

TIPUS DE VI
Vi negre amb 3 mesos de criança

VARIETATS DE RAÏM
Cabernet sauvignon, merlot i tempranillo (Tinta Fina)

ELABORACIÓ
Verema seleccionada. Fermentació alcohòlica en dipòsits d’acer inoxidable amb control de temperatura per preservar l’expressió varietal i la fruita. Maceració amb les pells per extreure color, estructura i potencial aromàtic. Posterior criança en botes de roure per aportar complexitat i integrar els tanins.

CRIANÇA
Criança en botes de roure (principalment roure francès i/o americà segons anyada). Temps aproximat: 3 mesos.

GRAU ALCOHÒLIC
14 % vol. (aprox., pot variar segons anyada).

NOTA DE TAST
Color vermell cirera intens amb rivet violaci.
En nas destaca la fruita vermella i negra madura (cirera, pruna), amb notes especiades i lleugers records torrats i de vainilla procedents de la criança.
En boca és equilibrat, amb bona estructura, taní polit i final persistent amb records de fruita madura i fusta ben integrada.

TEMPERATURA DE SERVEI
Entre 16 i 18 ºC.

MARIDATGE
Ideal per a carns vermelles a la brasa, xai rostit, carns guisades, embotits ibèrics i formatges curats.

POTENCIAL DE GUARDA
Apte per consumir ara, amb possibilitat d’evolució positiva en ampolla durant 4-6 anys segons conservació i anyada.

FORMAT
Ampolla de 75 cl.

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.

Consulta la nostra política de privacitat