Salsa de rostit (250 grams)

2,75  IVA Inclòs

Terrines de 250 grams

En estoc

Referència: 1515 Categories: , , ,

Descripció

La nostra salsa de rostit elaborada artesanalment és el complement perfecte per a tot tipus de carns rostides. La preparem a partir d’un brou de carn intens i saborós, cuinat lentament amb verdures fresques i una selecció d’herbes aromàtiques que aporten profunditat i equilibri al gust.

Aquesta salsa concentra tot el caràcter del rostit tradicional, amb una textura melosa i un sabor ric que realça plats com pollastre rostit, vedella, gall dindi, porc o xai. És ideal tant per napar la carn com per enriquir guarnicions o plats de cuina casolana.

A Can Vives, amb tradició carnissera des de 1840, elaborem aquesta salsa seguint un procés lent i acurat que permet obtenir un resultat natural i ple de sabor. A casa, només l’has d’escalfar suaument i servir.

Una solució pràctica per portar a taula el gust autèntic d’un bon rostit, sense haver de preparar la salsa des de zero.

Informació addicional

Pes 0,25 kg
Ingredients

Brou de carn (Ossos, verdures (conté àpit)), verdures rostides, herbes aromàtiques, espècies, oli d'oliva, sal.

Al·lèrgens

Àpit

També us recomanem…

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.

Consulta la nostra política de privacitat